vědci a DNA podruhé

21. května 2016 v 7:00 |  Esoterika

Vědci díky DNA osvětlují paranormální jevy (2)

10. prosinec 2015
Ruští vědci pracují na metodě komunikace s DNA, která nebude závislá na duchovní vyspělosti jedince a bude vždy fungovat, pokud se použije správná frekvence. Nicméně čím více vyvinuté je lidské vědomí (nebo chcete-li probuzené), tím méně je zapotřebí jakéhokoli zařízení - jedinec může dosáhnout výsledků sám. Věda se konečně přestane smát těmto myšlenkám a bude muset potvrdit a vysvětlit výsledky. A tím to všechno rozhodně nekončí.
Ruští vědci rovněž přišli na to, že naše DNA může způsobovat rušivé vzory ve vakuu a tím produkovat zmagnetizované červí díry! Červí díry jsou mikroskopické ekvivalenty k tak zvaným Einstein-Rosen mostům v blízkosti černých děr (tělesa tak hmotná, že je nemůže opustit žádná hmota ani světlo).
Jedná se o tunelová spojení mezi zcela odlišnými oblastmi vesmíru, skrze které se mohou přenášet informace mimo prostor a čas. DNA přitahuje tyto kousky informací a předává je našemu vědomí.
Tento proces hyperkomunikace (telepatie, channelling) je nejefektivnější ve stavu relaxace.
Stres, obavy nebo hyperaktivní intelekt zabraňují v úspěšné hyperkomunikaci nebo se informace zkreslí tak, že budou zcela zkreslené a nepoužitelné. V přírodě byla hyperkomunikace úspěšně aplikována již po milióny let. Dramaticky to dokazuje například organizovaný tok života hmyzu. Modernímu člověku je tento jev znám pouze na jemnější úrovni jako "intuice." Ale pravdou je, že i my lidé můžeme znovu získat tuto schopnost a plně ji využívat.
Vraťme se zpátky ke hmyzu, konkrétně k mravencům. Když je mravenčí královna oddělena od své kolonie, zbývající mravenčí pracovníci budou i nadále zaníceně pokračovat ve stavbě mraveniště. Nicméně pokud je královna zabita, všechna práce v kolonii se zastaví. Žádný mravenec nebude vědět, co by má dělat. Je tedy patrné, že královna předává "stavební plány" dokonce i v případě, že je mimo kolonii, a sice přes vědomí skupiny jednotlivých mravenců. Může být jakkoli daleko, přesto vše bude v mraveništi probíhat tak jak má, dokud je naživu.
U lidí se s hyperkomunikací nejčastěji setkáváme tehdy, když jedinec náhle získá přístup k informacím, které jsou nad rámec jeho znalostních základů. Taková hyperkomunikace je pak vnímána jako inspirace nebo intuice (také jako trance channeling). Italskému skladateli Giuseppe Tartinimu se například jednu noc zdálo, že ďábel si sedl na okraj jeho postele a začal hrát na housle. Následujícího rána byl Tartini schopen zapsat celý hudební kus z předešlé noci přesně z paměti. Toto dílo nazval Ďáblova Trill Sonatou (the Devil's Trill Sonata).
Jednomu 42 letému zdravotnímu bratrovi se léta zdálo o situaci, ve které byl připojen k jakémusi vědomostnímu CD-ROMu. Ověřitelné vědomosti všech možných oborů k němu byly přesměrovány a on si je následujícího rána pamatoval. Zaznamenával takovou záplavu informací, že se mu zdálo, jakoby celá encyklopedie mu byla přenesena během jedné jediné noci. Většina faktů, které získal přes noc, byla nad rámec jeho vědomostí a docházela do takových technických detailů, o kterých neměl ani v nejmenším ponětí. Když se hyperkomunikace objeví, dochází jak v DNA, tak i v člověku k tak zvaným nadpřirozeným jevům.
Ruští vědci ozářili vzorky DNA světlem laseru. Na obrazovce se objevil typický model vlny. Když pak odňali vzorek DNA, vlna nezmizela, ale zůstala. Mnohé řízené experimenty ukázaly, že vzor vlny se zobrazoval na obrazovce, i když se vzorek DNA nacházel na jiném, vzdáleném místě. Znamená to tedy, že energické pole vzorku DNA tam zůstalo, i když se fyzický vzorek nacházel už jinde. Tento efekt je znám pod pojmem efekt fantomu DNA.
Vědci se domnívají, že energie z vnější strany prostoru a času stále protéká aktivovanými červími děrami po odejmutí DNA. Pokud se tyto účinky projevily u lidí, šlo o hyperkomunikaci, přičemž v blízkosti dotyčných osob se objevila nevysvětlitelná elektromagnetická pole.
U elektronických zařízeních jako je třeba digitální diktafon může docházet k rušení a může přestat fungovat na celé hodiny. Když potom elektromagnetické pole pomalu mizí, zařízení začne opět fungovat normálně. Mnoho léčitelů zná tento efekt z vlastní praxe: čím lepší atmosféra a energie, tím více frustrující to může být s nahrávacím zařízením, protože přestanou ve stejnou chvíli pracovat. Často na druhý den běží opět vše normálně.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články